Aparat de fitness Swing Maxx – Pentru un corp ferm, frumos si sanatos!


Vrei sa ai un corp sanatos si atragator? Exercitiile fizice clasice pe care le faci in fiecare zi nu dau niciun rezultat? Va recomandam aparatul de fitness Swing Maxx si nu vei mai pierde bani si timp pentru antrenamente costistoare la sala sau acasa. Exercitiile fizice simple efectuate acasa nu ofera rezultatul pe care il astepti. Cu Swing Maxx vei putea sa-ti antrenezi grupele de muschi pe care le doresti. Acest aparat ofera o serie de exercitii complexe ce vor dezvolta masa musculara. Recapeti aspectul mult dorit si scapi de surplusul de grasime intr-un timp foarte scurt.

Descriere Swing Maxx

Aparatul ofera posibilitatea de a te axa pe muschii abdominali, muschii spatelui si ai umerilor, bicepsii si tricepsii in acelasi timp. Compact si usor de manipulat, poti incepe antrenamentul oriunde doresti fara sa pierzi timp. Acest aparat are capacitetea de a antrena pana la 6 grupe musculare. Acestea fiind: abdomenul superior si inferior, muschii oblici, muschii spatelui, biceps, triceps si umerii. Aceasta datoreaza tehnologiei Body Back al spatarului care actioneaza si pune in miscare muschii la coborare si la urcare. In timpul antrenamentului te vei bucura te poti bucura de masajul relaxant facut de rolele de pe spatarul aparatului Swing Maxx. Toate acestea la tine acasa, oricand ai nevoie.

Principalele tipuri e exercitii pe care le poti face cu aparatul de fitness Swing Maxx: abdomene, presa abdominala, flotari, rasucuri, bicicleta, pulsari, vaslire, antrenamente cu benzi elastice pentru bicepsi, piepr+umeri, bicepsi+umeri, piept+triceps, piept+brate.

Dupa teminarea antrenamentului poti strange aparatul si sa-l depozitezi cu usurinta oriunde doriti. Greutatea acestuia fiind de 12 kg. Iar dimensiunea maxima este de 108 x 60 x 115 cm si minima de 100 x 60 x 108 cm.

Vezi pret!

Avantajele aparatului de fitness Swing Maxx

  • Indeparteaza grasimea si dezvolta musculatura
  • Antrenamentul tip vaslire tonifiaza bicepsii, tricepsii si umerii
  • Antrenament si exercitii speciale de tonifiere a muschilor abdominali
  • Antrenamentul prin miscare de rasucure reduce grasimea si tonifiaza muschii oblici din talie
  • Ridicarea si coborarea in mod repetat antreneaza muschii abdominali inferiori
  • Abdomene inverse pentru muschii spatelui inferior Body Back
  • Functie de presa pentru picioare si abdomen, specifica salilor de sport profesioniste.

 

 


Share This:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *